"Духовна варта" КАПЕЛАНАДуховна сила - наша перевага!

✅ Наближатися до Ісуса Христа

Illustration

У час війни ми особливо потребуємо Божої підтримки.Ісус Христос — Той, хто дає силу, мир і захист, коли навколо небезпека.
Якщо ти зосередишся на Христі:● Він допоможе зберегти душу, честь і життя на полі бою.● Він потурбується про твою родину і дітей, навіть коли ти далеко.● Він принесе мир і благополуччя в дім, навіть у важкі часи.
Ісус бачить усе. Він знає твої страхи, біль і надії.Він не залишає — Він поруч, коли ти молишся, коли воюєш, коли дбаєш про своїх.
«Я даю вам мир… хай не тривожиться серце ваше й не страхається»(Іван 14:27).

Капелан брат Шевчук

Illustration

Храм зосереджений на Спасителі

Усе в храмі вказує нам на Ісуса Христа. Коли ми беремо участь у храмових обрядах, ми маємо впевненість, що Він піклується про нас. Він бере участь у нашому житті та відданий нашому вічному щастю. Його присутність можна відчути, коли ми прагнемо слідувати за Ним у нашому повсякденному житті. Коли ми наближаємося до Спасителя, ми дізнаємося про Нього більше. Його життя є досконалим взірцем праведності та щастя для всіх нас.
У Писаннях використовується багато імен та титулів, коли йдеться про Спасителя ( Христос, імена у Біблійному словнику). Ці позначення допомагають нам зрозуміти Його божественність, Його характер, Його місію та Його любов до всього людства. Ми також можемо почати бачити зв’язок між храмом і бажанням Спасителя благословляти нас окремо та в наших сім’ях.

Князь миру ( Ісая 9:6 )

● 6. Бо Дитя народилося нам, даний нам Син, і влада на раменах Його, і кликнуть ім'я Йому: Дивний Порадник, Бог сильний, Отець вічности, Князь миру.(Ісая 9:6)
Мабуть, більше за все ми прагнемо відчути мир. Мир приходить, коли ми пам’ятаємо, що ми — діти люблячого Небесного Батька, що Його Син Ісус Христос — наш особистий Спаситель, і що Він підтримуватиме нас у всі часи, особливо у важкі часи. Ось чому пророк Ісая називає Христа Князем Миру. Мир нагадує нам, що зрештою ми можемо бути «піднесені в останній день», навіть коли зносимо біль, тривогу та муки (УЗ 17:8). Як тільки ми отримаємо це запевнення, ми зможемо зустріти наші виклики з оновленою енергією та рішучістю.● 8. І якщо ви виконаєте ці останні Мої накази, які Я дав вам, ворота пекла не переможуть вас; бо Моєї благодаті достатньо для вас, і вас буде піднесено в останній день.(УЗ 17:8).
Президент Рассел М. Нельсон пережив майже трагедію, яка ілюструє тривалий мир, доступний завдяки храму. Коли на літаку з пропелером, на якому він літав, загорівся двигун, він втратив потужність і почав спіралеподібне зниження. Смерть здавалася неминучою. Дивом пожежу було загашено, і пілот зміг відновити керування, зрештою безпечно посадивши літак у полі. Старійшина Нельсон розповів:
«Протягом усього цього випробування, хоча я «знав», що смерть наближається, моїм головним відчуттям було те, що я не боюся смерті. Я пам’ятаю відчуття повернення додому, щоб зустрітися з предками, для яких я виконував храмову роботу. Я пам’ятаю своє глибоке почуття вдячності за те, що ми з моєю коханою людиною були запечатані навічно одне з одним і з нашими дітьми, народжені та виховані в завіті. Я усвідомив, що наш шлюб у храмі був моїм найважливішим досягненням. Пошана, яку мені дарували люди, не могла зрівнятися з внутрішнім спокоєм, який дарують запечатування, здійснені в домі Господа» («Двері смерті», Ліягона, травень 1992 р.). 
Мир, який відчував президент Нельсон, прийшов завдяки обіцянкам, отриманим ним у храмі. Коли ми укладаємо завіти з Господом у храмі, а потім живемо так, як обіцяли, цей самий мир може бути нашим — мир, який дозволяє нам долати складні обставини з вірою, а не зі страхом. Та сама обіцянка, яку Спаситель дав Своїм апостолам безпосередньо перед Його розп’яттям, доступна нам сьогодні: «Це Я вам говорив, щоб мали ви в Мені мир. У світі зазнаєте страждання, але будьте відважні: Я світ переміг!» ( Іван 16:33 ).●  33. Це Я вам розповів, щоб мали ви мир у Мені. Страждання зазнаєте в світі, але будьте відважні: Я світ переміг!(Іван 16:33).
Президент Томас С. Монсон свідчив, що обіцянка Спасителя щодо миру здійснюється в храмі. Він навчав: «Коли ми відвідуємо храм, до нас може прийти вимір духовності та відчуття миру, яке перевершить будь-яке інше почуття, яке може прийти в людське серце. Ми зрозуміємо справжнє значення слів Спасителя, коли Він сказав: «Мир залишаю вам, мир Мій даю вам. … Нехай не тривожиться серце ваше і не лякається» ( «Благословення храму», Ліягона , травень 2015 р. ).

Святий ( Ісая 48:17 )

● 17. Так говорить Господь, твій Відкупитель, Святий Ізраїлів: Я Господь, Бог твій, що навчає тебе про корисне, що провадить тебе по дорозі, якою ти маєш ходити.(Ісая 48:17)
Біля входу в кожен храм ми бачимо фразу: «Святість Господня — Дім Господній». У давнину слово «святий» стосувалось чогось, що було відокремлено для священної мети. Іншими словами, «святий» стосується чогось, що було зарезервовано для Бога та присвячено Йому. Як Той, кого Небесний Батько призначив Спасителем усього людства, Ісус Христос прийшов на землю з унікальною метою. Усе, що Він говорив і робив, було зроблено, щоб слухатися Свого Небесного Батька. Він Сам заявив, що слухається «волі Батька в усьому від початку» ( 3 Нефій 11:11 ). Його життя є досконалим прикладом того, як ставитися до інших, як стикатися з негараздами, як прощати та як підтримувати нужденних. Спаситель присвятив Свій час, Свою енергію та саме Своє існування послуху та шануванню Свого Небесного Батька. У всіх сенсах цього слова Він святий.● 11. І знайте, Я є світло і життя світу; і Я випив з тієї гіркої чаші, яку Батько дав Мені, і прославив Батька, взявши на Себе гріхи світу, в чому Я перетерпів волю Батька в усьому від початку.(3 Нефій 11:11).
У давнину Господь наказав ізраїльтянам збудувати скинію, «щоб Я міг жити серед них» ( Вихід 25:8 ). Найкращі матеріали, які можна було отримати, пропонувалися людьми для будівництва скинії. Перед її освяченням ізраїльтяни повинні були освятити (або освятити) ті самі матеріали, які використовувалися всередині скинії. Що ще важливіше, самі люди проходили спеціальні церемонії очищення та підготовки, щоб бути святими в очах Бога.● 8. І нехай збудують Мені святиню, і перебуватиму серед них.(Вихід 25:8).
У наші дні ми також готуємося до входу до храму, беручи участь в обрядах хрещення, отримуючи дар Святого Духа та причастя. Завдяки Спокуті Спасителя та дару покаяння ці обряди допомагають нам очиститися від несвятих моделей поведінки та думок і дають нам впевненість у тому, що ми можемо бути гідними Його схвалення. Завіти, які ми укладаємо, і обряди, які ми отримуємо в храмі, допомагають нам стати святішими — коротко кажучи, стати більш схожими на Нього. У храмі ми вчимося, як «[скинути] тілесну людину і [стати] святими через Спокуту Христа Господа» ( Мосія 3:19 ). Повертаючись до храму та продовжуючи навчатися Його, ми поглиблюємо як наші знання про Ісуса Христа, так і нашу здатність виконувати Його заповіді. З часом ми починаємо отримувати «Його образ у [нашому] обличчі» ( Алма 5:14 ).● 19. Бо тілесна людина є ворогом для Бога, і була від падіння Адама, і буде на віки вічні, доки вона не піддасться натхненню Духа Святого, і не скине з себе оболонку тілесної людини, і не стане святою через Спокуту Христа Господа, і не стане як дитина, смиренною, лагідною, покірною, терпеливою, сповненою любові, бажаючою підкорятися усьому, що Господь вважає за належне заподіяти їй, саме як дитина підкоряється своєму батькові.(Мосія 3:19). ● 14. А тепер слухайте, я питаю вас, мої браття по церкві, хіба ви не народжені духовно від Бога? Хіба ви не отримали образ Його у виразі вашого обличчя? Хіба ви не відчули могутню зміну у ваших серцях?(Алма 5:14).

Посередник між Богом і людьми ( 1 Тимофія 2:5 )

● 5. Один бо є Бог, і один Посередник між Богом та людьми, людина Христос Ісус...(1 Тимофія 2:5).
Наш Небесний Отець досконалий. Його існування визначається як вічне життя — продовження стосунків, що починаються у шлюбі чоловіка та жінки. Він прагне поділитися цим даром з кожною зі Своїх дітей. Хоча Його любов до нас вічна, Він вимагає, щоб ми виконували Його заповіді, щоб отримати дар вічного життя. Непослух Божим законам визначається як гріх. Усі ми в певний момент життя «згрішили і позбавлені Божої слави» ( Римлянам 3:23 ). Ісус Христос — Посередник, який стоїть між наслідками гріха та всім людством. Посередник — це той, хто стоїть між двома протиборчими сторонами, коли вони шукають вирішення. В ідеалі посередник гарантує, що обидві сторони задоволені досягнутим результатом. Небесний Отець послав Ісуса Христа, щоб він заплатив за гріхи всіх Своїх дітей на землі, що дасть нам змогу отримати дар вічного життя.● 23. Бо всі люди згрішили, і всім їм бракує слави Божої.(Римлянам 3:23).
Протягом історії Бог показував Своїм дітям, що вони можуть повернутися до Нього лише через втручання Ісуса Христа. Коли Мойсею було наказано запровадити Пасху, було забито ягня без вади, щоб люди могли бути врятовані від знищення. Це символізувало майбутню смерть Ісуса Христа, який помре, щоб спасти всіх, хто покається та повірить у Нього ( Вихід 12 ). Жертвопринесення у скинії, а пізніше в Єрусалимському храмі, продовжували це потужне символічне представлення та нагадування про потребу в Посереднику — тому, хто міг би втрутитися між Богом та Його дітьми.
Століття жертвоприношень тварин, спрямованих на очікування Спасителя, завершилися жертвою Ісуса Христа, про якого пророк Амулек навчав, що він був «великою й останньою жертвою» ( Алма 34:14 ). Його страждання, смерть і воскресіння становлять Його Спокуту. Дар Спокути дає змогу всім людям знову стати чистими та повернутися до Божої присутності. Його Спокута повністю сплачує покарання за гріх заради нас, і тепер Він запрошує нас визнати Його нашим Господом і Спасителем. Задовольнивши справедливість, Він також пропонує милість тим, хто покається та виконуватиме Його заповіді.● 14. І знайте, це є повне значення закону, кожна крихта вказує на ту велику й останню жертву; і тією великою й останньою жертвою буде Син Божий, так, нескінченною і вічною.(Алма 34:14).
Сьогодні у храмі Небесний Батько продовжує зосереджувати нашу увагу на нашому Спасителі, Господі Ісусі Христі. Кожен обряд виконується в Його ім’я та владою Його священства. Кожен обряд дає можливість пам’ятати Його та визнавати Його спасительну роль у нашому житті. Хрещення та дарування дару Святого Духа нагадують нам про слова Спасителя до Никодима, що всі люди повинні «народитися від води й Духа» ( Іван 3:5 ). Обряд ендаументу навчає про роль Спасителя у створенні землі, про нашу абсолютну залежність від Нього у поверненні до нашого небесного дому та про конкретні заповіді, за якими ми повинні укласти завіт, щоб ми могли бути гідними отримати Його силу у своєму житті. Запечатування чоловіка та дружини в храмі нагадує нам про слова Спасителя про те, що вони повинні бути «одним тілом» ( Марк 10:8 ), і дає впевненість у тому, що шлюб, укладений владою запечатування, може тривати вічно. У храмі нам постійно нагадують, що є «один посередник між Богом і людьми» — Господь Ісус Христос ( 1 Тимофію 2:5 ).● 5. І ви знаєте, що Він був з'явився, щоб гріхи наші взяти, а гріха в Нім нема.(Іван 3:5).● 8. і стануть обоє вони одним тілом, тим то немає вже двох, але одне тіло.(Марк 10:8).● 5. Один бо є Бог, і один Посередник між Богом та людьми, людина Христос Ісус...(1 Тимофію 2:5).

Шлях, Істина і Життя ( Івана 14:6 )

● 6. Промовляє до нього Ісус: Я дорога, і правда, і життя. До Отця не приходить ніхто, якщо не через Мене.(Івана 14:6).Численні труднощі, з якими ми стикаємося в житті, можуть бути одночасно вимогливими та заплутаними. Рано чи пізно кожен з нас відчуває себе як апостол Хома, запитуючи себе: «Як нам знати дорогу?» ( Івана 14:5 ). Іва Ісус Христос — наш досконалий приклад. Він показав нам, як розвивати стосунки з Богом, як прощати, як бути наполегливим перед обличчям великих труднощів, як служити іншим і як знаходити радість.●  5. Говорить до Нього Хома: Ми не знаємо, Господи, куди йдеш; як же можемо знати дорогу?(Івана 14:5).
Ісус не лише показав, як жити повноцінним життям у смертному житті, Він навчав істинному значенню вічного життя та зробив його можливим. Безпосередньо перед тим, як Він спокутував гріхи світу, Ісус зустрівся зі Своїми апостолами наодинці. Під час цієї урочистої події Він присвятив причастя, благословив їх і помолився Своєму Небесному Батькові. Під час Своєї молитви Він дав глибоке розуміння значення вічного життя: «Життя вічне ж полягає в тому, щоб пізнали Тебе, єдиного правдивого Бога, та Ісуса Христа, що послав Ти Його» (Івана 17:3). Цим чітким твердженням Ісус навчав, що отримати вічне життя — означає пізнати Його та Його Отця. Старійшина Брюс Р. Макконкі пояснив, що означає знати Батька і Сина: «Ми знаємо Їх у сенсі отримання вічного життя, коли насолоджуємося та переживаємо те саме, що й Вони. Знати Бога означає думати те, що думає Він, відчувати те, що відчуває Він, мати силу, якою володіє Він, осягати істини, які розуміє Він, і робити те, що робить Він. Ті, хто знає Бога, стають подібними до Нього і мають Його життя, яке є вічним життям» (Doctrinal New Testament Commentary, 3 томи [1965–73], 1:762).● 3. Життя ж вічне це те, щоб пізнали Тебе, єдиного Бога правдивого, та Ісуса Христа, що послав Ти Його.(Івана 17:3).
У храмі вірні члени Церкви отримують знання, силу та обіцяння, щоб підготуватися до найвеличнішого дару Бога — дару вічного життя. Усе, що відбувається в храмі, зосереджено на Спасителі Ісусі Христі, Його ролі як нашого Викупителя та Його бажанні, щоб ми повернулися до присутності Бога. У храмі нас запрошують дотримуватися вищих стандартів особистої поведінки та вірності, показуючи, як ми можемо «відкласти те, що від світу цього, і шукати того, що від кращого» ( УЗ 25:10 ). У храмі нас навчають істинам, що стосуються минулого, теперішнього та майбутнього, таким чином отримуючи «знання про речі такі, як вони є, і як вони були, і як вони мають статися» ( УЗ 93:24 ). У храмі ми повніше розуміємо вчення Спасителя: «Я прийшов, щоб мали життя, і щоб мали його подостатньо» ( Іван 10:10 ). У храмі свідчення Спасителя про Його божественну роль неодноразово підтверджується нам: «ніхто не приходить до Отця, як тільки через Мене» ( Івана 14:6 ).● 10. І істинно Я кажу тобі, що ти маєш відкласти те, що від цього світу, і прагнути того, що від кращого.(УЗ 25:10).● 24. А істина—це знання про все суще як воно є, і як воно було, і як воно буде;(УЗ 93:24).● 10. Злодій тільки на те закрадається, щоб красти й убивати та нищити. Я прийшов, щоб ви мали життя, і подостатком щоб мали.(Іван 10:10).● 6. Промовляє до нього Ісус: Я дорога, і правда, і життя. До Отця не приходить ніхто, якщо не через Мене.(Івана 14:6).

Копія 1: Іконки з підписами
Telegram
WhatsApp
Viber
Facebook
Twitter (X)
LinkedIn
Reddit
Pinterest
Skype
Копіювати
Поділитися
Made with